صعود رئال Ùˆ چلسی به مرحله بعد لیگ قهرمانان

صعود رئال و چلسی به مرحله بعد لیگ قهرمانان




 

 


صعود رئال و چلسی به مرحله بعد لیگ قهرمانان


تاریخ : چهارشنبه ،
20 فروردین 0

تيم هاي چلسي و رئال مادريد به مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا صعود کردند.


نخستين شب از دور برگشت مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با برگزاري دو ديدار در لندن و دورتموند سپري شد که در پايان، دو تيم رئال مادريد و چلسي به جمع 4 تيم برتر اين رقابت ها راه يافتند.

دورتموند 2 – رئال مادريد صفر

زردپوشان آلماني که در بازي رفت با سه گل شکست خورده بودند، براي جبران اين نتيجه کار سختي داشتند. با اين حال مردان يورگن کلوپ در نيمه نخست به خوبي مقدمات اين بازگشت را فراهم کردند و با به ثمر رساندن دو گل در آستانه مساوي کردن نتيجه بازي بودند. مارکو رويس ستاره بازي در اين نيمه بود و هر دو گل دورتموند را به ثمر رساند.

در نيمه دوم شدت حملات دورتموند بيشتر شد و تيم آلماني با اشتباهات خط دفاع رئال 3 بار تا آستانه به ثمر رساندن گل سوم پيش رفت اما ضربات لواندوفسکي و ميخيتاريان راه به جايي نبرد تا در نهايت شاگردان کارلو آنچلوتي نخستين تيم اسپانيايي باشند که صعود خود را به مرحله نيمه نهايي قطعي مي کنند. رئال در مجموع سه بر دو پيروز شد.

چلسي 2 – پاري سن ژرمن

فرانسوي ها در ديدار رفت با نمايش خوب خود شاگردان مورينيو را با نتيجه سه بر يک شکست داده بودند و حاشيه امنيت نسبتا خوبي براي خود ايجاد کرده بودند. چلسي در دقيقه 17 ادن هازارد يکي از تاثيرگذارترين بازيکنان خود را از دست داد تا کارش سخت تر شود. با اين وجود چلسي روي يک اوت دستي با ضربه دقيق شورله که به جاي هازارد وارد ميدان شده بود به گل اول رسيد تا اميدهايش براي صعود زنده شود.

در نيمه دوم مورينيو دمبا با و تورس را هم به اتوئو اضافه کرد تا هرطور شده به گل دوم برسد و بالاخره دفاع پاري سن ژرمن در دقيقه 87 روي شوت شورله که مسيرش عوض شده بود و در ميانه راه به دمبا با رسيده بود با ضربه تمام کننده اين بازيکن به کل تساوي رسيد تا ورزشگاه استمفورد بريج غرق در شادي شود و مورينيو هم با دويدن به سمت حلقه شادي آبي هاي لندن در کنار نقطه کرنر، خوشحالي بيش از حد خود را نشان دهد.

بدين ترتيب بازي در مجموع 3 بر 3 مساوي شد تا چلسي به لطف گل زده در خانه حريف به مرحله بعد صعود کند.

منبع: varzesh3


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل